Projectmanager Identity and Access Management – zzp

Introductie

Ben jij een projectmanager met ruime ervaring van beheerprocessen rond Identity and Access Management (IAM) en kan jij de vertaalslag maken naar bedrijfsvoering? Lees dan verder.

Functie

Als Projectleider IAM-Retail heb je ruime ervaring met de beheerprocessen rondom IAM en de vertaalslag naar de bedrijfsvoering. Je bent in staat om planmatig in nauwe interactie met alle betrokkenen de gestelde doelen te realiseren en het management te adviseren over de noodzakelijke stappen om releases beheersbaar op te leveren en in de dienstverlening op te nemen. Inhoudelijke kennis van IAM en ervaring met IAM-beheer is daarom een vereiste. Je bent verbindend en goed in staat om de impact te bepalen en het belang van een goed beheerbare IAM-ondersteuning binnen Retail in te richten. In deze rol is intensieve afstemming met stakeholders, IAM-experts en verantwoordelijken cruciaal. Je helpt bij het maken van de juiste keuzes, zowel op korte als lange termijn, om aan de behoeften en wensen te voldoen. Bovendien fungeer je als belangrijke sparringpartner en adviseur voor het onboarden van Retail in de huidige blauwdruk van Team Authorization Management.

Je verantwoordelijkheden omvatten:

  • Projectbewaking en -sturing op tijd, geld, kwaliteit en scope.
  • Aansturing van projectcollega’s (start augustus) en organiseren van project- en stuurgroep overleggen.
  • Opstellen van projectdocumentatie zoals verslagen en maandelijkse rapportages.
  • Communicatie met stakeholders en (direct) management.
  • Impactanalyse van knelpunten en opstellen van afwijkingsrapporten.
  • Managen van faseovergangen en opstellen van faseplannen.
  • Begrip hebben van het concept IAM en op verschillende niveaus kunnen schakelen om uit te zoeken hoe systemen en processen werken op het gebied van autorisatiebeheer.
  • Coaching van teamleden.
  • Fungeren als eerste beheer escalatiepunt bij de uitrol.

Functie-eisen

  • HBO/WO denkniveau.
  • Ervaring met inhoudelijke afstemming met experts en management.
  • Ervaring met het inrichten van beheer voor IAM.
  • Ervaring met IAM-implementatietrajecten.
  • Ervaring met beheerprocessen binnen IAM.
  • Diepgaande kennis van Identity and Access Management-processen.
  • Pre is ervaring bij een (groot)bank.

Sollicitatie

Wil je solliciteren of heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Afke van den Tweel.

📧 afke.vandentweel@digitallstars.nl
📱 06 23 78 33 66

Start: in overleg maar uiterlijk september 2024
Uren: 32 – 36
Locatie: Utrecht

Afke van den Tweel 06 23 78 33 66
Search button

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan