Klantbelevingsspecialist – zzp – vervuld

Introductie

Als Klantbelevingsspecialist optimaliseer je de cliëntervaring door klantfeedback te verzamelen en te vertalen naar verbeteringen voor een naadloze klantreis. In deze pioniersrol werk je samen met collega’s om online en offline kanalen te integreren en lever je input aan veranderprogramma’s. Lijkt dit jou leuk? Dan zoeken wij jou!

Functie

Als Klantbelevingsspecialist ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van de cliëntervaring vanaf de eerste oriëntatie tot de ontvangst van het besluit op de indicatiestelling. Je verzamelt continu klantfeedback via website data, klantonderzoek en een door jou op te richten klantpanel, en vertaalt deze feedback naar verbeterde klantreizen. Je werkt nauw samen met Klantexpertise-collega’s om online en offline kanalen naadloos te integreren en rapporteert aan de Teammanager Communicatie & Klantexpertise. Je speelt een cruciale rol in het vernieuwen van klantreizen en levert input aan diverse veranderprogramma’s. Je hebt ervaring in CX, marketing of customer journey management, en kennis van zowel digitale als offline klantreizen, en deze kennis is essentieel. Je bent een daadkrachtige, energieke sparringpartner die strategisch denkt en sterk is in communicatie, project- en stakeholdersmanagement. Je kunt data interpreteren, prioriteiten stellen en actieplannen formuleren. Kan jij de verbinding maken en makkelijk schakelen? En beschik je over ruime ervaring op het gebied van het (door)ontwikkelen van bestaande en nieuwe (digitale en offline) klantreizen? Dan is dit wat voor jou!

Functie-eisen

Als Klantbelevingsspecialist:

  • Beschik je over relevante kennis en ervaring in CX en/of marketing (intelligence).
  • Heb je ervaring in customer journey, campagne- of digital marketing, en marketing automation.
  • Heb je ervaring met online- en offline klantreizen en klantbeleving.
  • Heb je ervaring met het ontwikkelen van klantreizen en het verzamelen van klantfeedback.
  • Heb je ervaring in veranderende organisaties, bij voorkeur binnen de overheid; affiniteit met zorg is een pré.
  • Beschik je over daadkrachtig en in staat om regie te nemen.
  • Ben je energiek en communicatief sterk, met strategisch denkvermogen.
  • Heb je ervaring in project- en stakeholdersmanagement.
  • Heb je affiniteit met cijfers en data, en het omzetten hiervan naar actieplannen.
  • Heb je analytisch en inlevingsvermogen in doelgroepen, herkenning van issues en prioriteiten.

Startdatum: per juni

Aantal uren: 32-36 uren per week

Locatie: Utrecht, hybride

Sollicitatie

Wil je solliciteren of heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Tijn Smit.

📧 tijn.smit@digitallstars.nl
📱 06 50 59 26 31

Tijn Smit
Tijn Smit
Search button

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan