Klantbelevingsspecialist – zzp – vervuld
Introductie
Als Klantbelevingsspecialist optimaliseer je de cliëntervaring door klantfeedback te verzamelen en te vertalen naar verbeteringen voor een naadloze klantreis. In deze pioniersrol werk je samen met collega’s om online en offline kanalen te integreren en lever je input aan veranderprogramma’s. Lijkt dit jou leuk? Dan zoeken wij jou!
Functie
Functie-eisen
Als Klantbelevingsspecialist:
- Beschik je over relevante kennis en ervaring in CX en/of marketing (intelligence).
- Heb je ervaring in customer journey, campagne- of digital marketing, en marketing automation.
- Heb je ervaring met online- en offline klantreizen en klantbeleving.
- Heb je ervaring met het ontwikkelen van klantreizen en het verzamelen van klantfeedback.
- Heb je ervaring in veranderende organisaties, bij voorkeur binnen de overheid; affiniteit met zorg is een pré.
- Beschik je over daadkrachtig en in staat om regie te nemen.
- Ben je energiek en communicatief sterk, met strategisch denkvermogen.
- Heb je ervaring in project- en stakeholdersmanagement.
- Heb je affiniteit met cijfers en data, en het omzetten hiervan naar actieplannen.
- Heb je analytisch en inlevingsvermogen in doelgroepen, herkenning van issues en prioriteiten.
Startdatum: per juni
Aantal uren: 32-36 uren per week
Locatie: Utrecht, hybride
Sollicitatie
Wil je solliciteren of heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Tijn Smit.
📧 tijn.smit@digitallstars.nl
📱 06 50 59 26 31