Marketing Specialist B2B – vervuld

Introductie

Als Marketing Specialist B2B ben je de spil in het bevorderen van de groei van proposities binnen het portfolio van jouw team. Jouw rol omvat het combineren van scherp inzicht in data met creatieve marketingstrategieën om nieuwe kansen te ontdekken en te benutten. Lijkt het jou leuk om in een dynamisch team te werken? Lees dan meer!

Functie

Als Marketing Specialist B2B ben je de drijvende kracht achter de groei van de proposities. Je combineert scherp inzicht in data met creatieve marketingstrategieën om nieuwe kansen te ontdekken en te benutten. Jouw verantwoordelijkheden omvatten het ontwikkelen en uitvoeren van innovatieve tactieken die leiden tot groei van het gebruik en het veilig en juist benutten van beschikbare data. Je vertaalt verschillende doelen naar een marketingstrategie en werkt nauw samen met de marketeers om de activiteiten uit te voeren. Je coördineert en ontwikkelt alle communicatie rondom digitale data en benadrukt de voordelen van data-inzichten voor de eindklant. Samen met collega’s creëer en optimaliseer je geïntegreerde marketing- en communicatiecampagnes over verschillende kanalen, van digitale marketing tot deelname aan beurzen. Je begrijpt het belang van KPI-gedreven marketing en bent bezig met het meten en verbeteren van resultaten, inclusief conversieratio’s en ROI. Door analyse van gegevens krijg je inzicht in het gedrag van doelgroepen en ben je continu bezig met het testen en optimaliseren van marketinginitiatieven.

Functie-eisen

Als Marketing Specialist B2B:

  • Vertaal je teamdoelen naar strategieën en werk je nauw samen om strategische activiteiten uit te voeren.
  • Coördineer en ontwikkel je alle communicatie omtrent digitale data.
  • Ontwikkel, creëer en optimaliseer je geïntegreerde marketing- en communicatiecampagnes over diverse kanalen.
  • Begrijp je het belang van KPI-gedreven marketing, waarbij je streeft naar het vergroten van awareness, leadgeneratie en conversie naar sales.
  • Analyseer en begrijp je gegevens om inzicht te krijgen in het gedrag van doelgroepen en optimaliseren van marketingcampagnes en -initiatieven om conversieratio’s en ROI te verbeteren.
  • Heb je ervaring met datagedreven marketing, bij voorkeur in B2B.
  • Heb je goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Heb je gedegen kennis en ervaring met campagnemanagement.
  • Heb je ervaring met marketing van digitale producten of services is een pre.
  • Heb je affiniteit met de agrarische sector? Dat is een pre.

Startdatum: per direct

Aantal uren: 32 uur per week

Locatie: Zuid-Holland

Op kantoor/thuiswerken:50/50

Sollicitatie

Wil je solliciteren of heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Mitch Westen.

📧 mitch.westen@digitallstars.nl
📱 06 30 50 62 85

Mitch Westen
Search button

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan